Acı ama…

Berk Öztoprak
2 min readJun 16, 2021

--

Öncelikle diğer yazıya gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim. O yazıyı da 24 saat sonra kaldıracaktım güya ama bir kaç arkadaşım kaldırmamamı söyledi. Sonuçta o kişi de sensin ve duyguların orada durmalı dedi. O yüzden bıraktım.

Bazen hiçbir şey düşünmeden, sadece içimizdekileri aktardığımız yazılar karşı tarafa daha çok geçiyormuş. Onu anladım. O yazıyı yazarken hiçbir şey düşünmedim. O an karşımda birisi var da sanki ona anlatıyormuş gibiydim. Bu da insanlarda güzel hisler yaratmış.

2 ay oldu kaybedeli. 1.5 sene aramızda olmaması beni duruma daha çabuk alıştırır derken aslında pek öyle olmadı gibi. Duygu durumunu kontrol edememek, ne hissettiğini bilememek değişik bir olay. Anne kavramı bizde yoktu. Benim arkadaşımdı. Kendi arkadaşlarının işi varsa beraber alışverişe çıkardık. Beraber kahve içerdik. Düğünlerde beraber oynardık:) Şimdi olmaması açıkçası bana büyük bir yara açtı. Ve o yaranın merheminin ne olacağını bulamıyorum. Bir arkadaşım şunu demişti;

Acıyacak Berk. Ama o acı bir gün geçtiğinde de yerini özleme bırakacak.

Her gün kendimi bir şeye vermekten, kendime yeni heyecanlar aramaktan yorulduğum bir dönemin içine girdim. Motivasyonum sabah varken akşam yok oluyor. O kadar yapmam gereken şeyler var ki size anlatamam. Yapsam eminim çok güzel şeyler olacak. Ama…

Mesela ben annemin olaylarından önce planlı yaşamayı seven birisiydim. Çok uzun gelecek planları yapardım. Ama inanın şimdi buna hiçbir inancım kalmadı. Geriye dönüp baktığınızda farkedeceksiniz ki kötü şeyler zamanla gelmez. Bir anda hayatınızda belirir. Hastalıklar gelmeyi değil geldiğinde haber vermeyi tercih eder. Bizim de öyle oldu. Bir gün içinde hastaneye yatırdık ve her şey stabil gidiyorken bir günde kaybettik. Unutmayın ki her şey bir günde değişiyor. Planlarınızı ona göre yapın.

Tavsiyem şudur ki; Yanınızda olanlara sıkı sıkı sarılın. Bir gün gittiğinde “ah keşke şunu yapsaydım” demeyin. Bana hep gülerek derdi ki: “Anneye of denmez, taş olursun taş”. Aramızda bunun espirisi olurdu. Siz de taş olmayı tercih etmeyin:)

Duygularımı en iyi anlatan şarkıyla sizi baş başa bırakıyorum. Kendinize çok iyi bakın, sağlıkla kalın.

--

--